تماس با ما

در پاسارگاد پلاست ایرانیان بدون واسطه خرید کنید!

021-88171540

سبد خرید

با افزایش روز به روز مصرف و جذابیت صنعت‌های مرتبط با زیباسازی و سلامت پوست و بدن و در کنار تولید و فروش محصولات آرایشی و بهداشتی، تولید و فروش ظروف آرایشی و بهداشتی نیز افزایش پیدا است. از آن جایی که محصولات آرایشی و بهداشتی به ظروفی جهت نگهداری و بسته‌بندی نیاز دارند، صنعت تولید ظرف‌های مناسب که هم ظاهری زیبا و جذاب را دارا باشند و هم کیفیت بالایی داشته باشند تا محصولات را از آلودگی‌ها و میکروب‌ها حفظ کند به وجود آمده‌است.

انواع ظروف آرایشی بهداشتی عبارت اند از:

  1. تولید انواع پوکه‌های رژ لب
  2. تولید انواع پوکه کرم پودر
  3. تولید انواع پوکه‌های سایه
  4. تولید انواع پوکه‌های ریمل
  5. تولید انواع قوطی وازلین
  6. تولید انواع بطری‌های آرایشی که حجم آنها می‌تواند از ۶۰ میلی لیتر تا ۱ لیتر باشد.
  7. تولید انواع ظروف کرم

در بخش های بهداشتی هم می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

ظروف آرایشی بهداشتی با کیفیت چگونه اند؟

همه ظروف آرایشی و بهداشتی تولید شده باید استانداردهای لازم در پی کیفیت مواد مورد نظر در آن را داشته باشد در نتیجه موادی که برای تولید ظروف آرایشی استفاده می شود باید سلامتی انسان را به خطر نیندازد و از حیث اهمیت جایگاه آن برای سلامتی انسان مفید باشد.

همچنین مواد مصرف شده در تولید ظروف همچنین باید با محیط زیست سازگار باشد و به دلیل تماس مستقیم آن با پوست بدن مشکلی را برای ما به وجود نیاورد.
به شکل کلی از موادی مثل فلز ، پلاستیک ، آلومینیوم، شیشه و چوب در ساخت ظروف استفاده می‌شود.

لوازم آرایشی از محصولات پر استفاده و پر فروشی محسوب می‌شود در نتیجه داشتن ظروف با کیفیت و جذاب در فروش لوازم آرایشی بسیار موثر می‌باشد.

کیفیت ظروف آرایشی می‌بایست به شکلی ای باشد که همه استانداردهای جهانی را دارا باشد، انواع ظروف آرایشی و بهداشتی مانند پوکه سایه، پوکه ریمل،پوکه‌های رژ لب، پوکه فاندیشن که همان کرم پودر و به شکل کلی ظروف و بطری‌های آرایشی و بهداشتی که حجمش از ۶۰ میلی لیتر شروع ، و تا ۱ لیتر می رسد.

انواع ظروف آرایشی بهداشتی

در واقع می‌توان به این شکل بیان کرد که یکی از استفاده هایی که می‌توان برای بطری‌های پت در نظر گرفت ظروفی می‌باشد که ساخت این ظروف با جنسی مشابه پت می‌تواند مستحکم وبا دوام وبا ماندگاری بسیار مطلوبی را برای این ظروف همراه داشته باشد و از جمله ویژگی‌های دیگری که بطری‌های پت همراه دارد این است که این بطری‌های پت بسیار دوستدار محیط زیست بوده و برای سلامت انسان هیچ گونه خطری را به همراه ندارد.

به همین جهت استفاده از آنها به عنوان مواد با کیفیت و مرغوب برای ظروف محسوب می‌گردد، بطری‌ها و ظروف می‌بایست از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار باشند به همین جهت در تهیه ظروف آنها از مواد مرغوب پت استفاده می‌گردد که علاوه بر حفظ کیفیت از لحاظ جذابیت و ظاهری زیبا نیز برخوردار هستند، در نظر گرفتن جنس پت برای ظروف باعث می شود تا مرغوب‌ترین محصولات را برای ظروف آرایشی در نظر بگیریم.

از جمله نکات مهم در استفاده از پت در ظروف، حفظ کیفیت محصولات درون آنها می‌باشد که سبب می‌گردد خطری را برای استفاده‌کننده آن همراه نداشته باشد.

فروش ظروف آرایشی چگونه است؟

تولید و فروش ظروف آرایشی و بهداشتی بر دو مسئله حفاظت کننده و پایدار نگه دارنده تأکید دارد. اول آن که این ظروف می‌بایست مواد آرایشی و بهداشتی که درون آنها قرار می‌گیرند را از عنصرهای محیطی محافظت کنند تا این مواد جهت استفاده و سلامتی انسان ایمن باشند.

همچنین به علت تولید زیاد این ظروف باید با محیط زیست سازگار باشند و به آن آسیب نرسانند. می‌توان گفت هر چقدر این ظروف قابلیت بازیافت بیشتری داشته باشند، هم برای حفظ محیط زیست مفیدتر است و هم سبب صرفه جویی در هزینه‌های تولید می‌گردد.

عواملی که در تولید و در حفظ دوام این ظروف تاثرگذار می‌باشند شامل نحوه و شیوه واکنش مواد اولیه و ترکیبات محصول آرایشی و بهداشتی با مواد اولیه ظروف و ترکیبات شیمیایی و زیست‌شناسی آن‌ها می‌باشد. نکته مهم و ضروری آن است که ظرف بتواند در برابر انواع کپک‌ها و همچنین آلودگی‌ها مقاومت کند.

انواع ظروف ارایشی بهداشتی

نکته مهم دیگر در افزایش فروش ظروف آرایشی و بهداشتی، توجه به اصول زیبایی‌شناسی در بازاریابی محوصلات آرایشی و بهداشتی است؛ چون یکی از عوامل مهم در فروش محصولات آرایشی و بهداشتی، شکل ظاهری و جذابیت ظروف آن‌ها می‌باشد.

نقش ظروف در بازاریابی محصولات آرایشی و بهداشتی:

به‌طور معمول بیشتر محصولات آرایشی و بهداشتی با نام و لوگوی برند و مارک خود به فروش رسانده می‌شوند. به همین علت بیشتر برندهای مطرح دنیا به دنبال ظروفی برای محصولات خود هستند که در نگاه اول بتواند بین محصولات آن‌ها و سایرین تفاوت ایجاد کرده و مخاطب را به خود جذب کند. محصولات آرایشی و بهداشتی به اندازه داروها از مواد ضروری به حساب نمی‌آیند.

پس در نتیجه بازاریابی این محصولات وابسته به ارتباط مشتریان و احساس و رغبت آن‌ها به برند و طراحی‌های برند می‌باشد. معمولاً یک ظرف زیبا و با کیفیت این پیام را به مشتریانتقال می‌دهد که محصول داخل ظرف نیز دارای کیفیت بالایی می‌باشد. همچنین زیبایی ظرف به تنهایی نیز می‌تواند عاملی باشد تا مصرف‌کنندگان بخواهند آن ظرف زیبا را بر روی میز آرایشی خود داشته باشند.

افزایش فروش ظروف آرایشی معمولاً به این بستگی دارد که این ظروف چگونه به ذهنیت و تفکر مصرف‌کننده‌ها تأثیر می‌گذارند. این ظروف باید بتوانند احساس بهبود ظاهر و زیبایی را به مصرف‌کنندگان انتقال دهند.

ظروف خاص و زیبا و جذاب می‌توانند به افزایش فروش تولیدات برندهای آرایشی و بهداشتی کمک زیادی کنند. به همین جهت ممکن است که یک شرکت تولید محصولات آرایشی اقدام به بسته‌بندی مجدد و استفاده از ظروف جدیدتر برای محصولات خود کند تا بتواند فروش محصولات و سود خود را افزایش دهد و نظر بازار را به خود جلب نماید. بسته‌بندی محصولات آرایشی و ظروف نگهدارنده آن‌ها می‌توانند به نوعی معرف برند و کیفیت آن به مصرف‌کنندگان باشند و اعتماد آنها را به خود جذب کنند.

پاسارگاد پلاست با داشتن چندین سال سابقه در زمینه تولید ظروف آرایشی افتخار این را داشته که بیشترین میزان رضایتمندی مشتریان را کسب کند، همه مشتریان عزیز می‌توانند با در نظر داشتن انواع ظروف نسبت به ثبت سفارش محصول مورد نظر خود اقدام کند و پیش از آن اروند پلاست برای تمام مشتریان خود که ثبت سفارش خود را انجام داده‌اند یک نمونه از محصول خود را جهت انجام آزمایشات مربوطه ارسال می‌نمایند تا با در نظر گرفتن مرغوب‌ترین مواد اولیه بتوانند محصولات خود را با آرامش و اطمینان خاطر در ظروف آرایشی مورد سفارش خود قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه شرکت پاسارگاد پلاست ایرانیان

جهت عضویت در شبکه خبرنامه پاسارگاد پلاست ایرانیان و آگاهی از آخرین تخفیفات، اطلاعات زیر را پر نمایید.